9 September 2012

Lately

De grote vakantie loopt weeral op zijn laatste benen, nog even genieten van die laatste mooie zomerdagen voor de lucky few die klaar zijn met het secundair onderwijs en dan is het weer tijd voor de harde realiteit. Maar die harde realiteit gaat me hopelijk wel helpen om vaker te bloggen ;)
 Ik heb ontdekt dat het niet evident is om content af te leveren waar ik trots op kan zijn zonder fatsoenlijke camera. Maar ook herexamens en een gebrek aan planning blijken niet de ideale sparringpartners - olympische spelen & woordmopjes, ik haal vreugde uit zo'n dingen.

Totdat ik genoeg gespaard heb voor een fijne camera zal ik me vooral concentreren op waar ik inspiratie uithaal: foto's, blogs, mensen, streetstyle, ... en dat op een regelmatigere basis, hopelijk.
Dus verwacht je de komende weken aan mijn favoriete collecties van het seizoen, genaamd Autumn/Winter 2012 - 2013.

Big kiss,
Hanne



No comments:

Post a Comment