21 June 2012

Oh happy days!

Gegroet!

Hier ben ik weer na een iets langere stilte dan gepland. Na mijn laatste post heb ik toch maar besloten dat mijn examens voorrang kregen. Dus jawel, dat betekent dat nu, as we speak, mijn examens eindelijk voorbij zijn! Gelukkig heb ik mezelf het wel gegund om gedurende deze vreselijke periode van eenzame opsluiting een aantal outfits te instagrammen (jawel, ik geloof dat dit het begin kan zijn van een nieuw werkwoord).
Aanschouw hier dus maar liefst 3 outfits voor de prijs van 1! Als dat geen koopje is nog voordat de solden begonnen zijn ;)
Dress H&M

Pants Urban Outfitters, T-shirt H&M, Cardigan Benetton

Cardigan Pimkie, Dress Object
Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar ik beloof dat fatsoenlijke outfitfoto's on top van mijn todo-lijstje voor de blog staan :)

Big kiss,
Hanne

No comments:

Post a Comment